Zeilen met onze Mi Dushi

Wegwezen

Plannen, plannen, plannen. We zijn zo wispelturig als de pest. Even de afgelopen dagen doornemen. Anneke heeft eerst een afspraak met haar geliefde kapster gemaakt, het resultaat was om het rustig te zeggen ( volgens mijn lieve vrouwtje) niet om naar huis te schrijven. Er moest dus een vervolg op komen. Volgende week was het antwoord. OKDan maar een week de rivier op want Ayamonte hebben we langzaam wel gezien. Alle gerechten bij de chinees hebben we al gehad. ''James'' onze chinees begint al te buigen en te zoenen als hij ons ziet.

Wij dus van de week drie dagen in Alcoutim gelegen(7,50) per nacht. incl:water en electra.

Het blijft leuk daar oude kennissen (ze zijn niet van de rivier gekomen en ze blijven daar ook).

Daarna Hans en Pukkie ( Tomboy) opgezocht die nog dieper de rivier op lagen, was een prachtige gezelligge avond. Maar we moesten terug om ...............niet te geloven................ omdat mijn lieve vrouwtje naar haar kapster moest. Eerlijk is eerlijk het resultaat is blond met rode stukjes ertussen. Ik weet niet hoe die dingen heten. Maar Ja

Het is niet noemenswaardig, er is niets bijzonders gebeurd.

Morgenochtend om zes gaat de wekker dan gaat het tij lopen richting......................oosten. Richting Med. Chipiona here we come.

Jens

Hallo ihr Zwei,
schön, dass ihr wieder schreibt. Schön, dass es nach Osten geht, ihr hättet viel verpasst. Wenn ihr nach Porquerolles kommt, grüßt Sie von mir, ihr wisst, der Seeraum zwischen der Insel und Port Cros ist ein besonderer Platz für mich
Viele Grüße
Jens

Hans

.. en in de rivier gezwommen, het was heerlijk warm water. Na afloop wel met schoon water gespoeld.

sonja/karel

hallo rene en anneke...
wel... de grevelingen was dit weekend ook even weer heel spannend om te (be)varen! na tien dagen van cura-blauwe luchten en bijbehorende temperaturen hadden we dit weekend in een keer... zeemist!!! brrr heeft echt niet onze voorkeur varen in de mist en komt gelukkig niet vaak voor en weet je... in nederland varen blijft 'n beetje onvoorspelbaar want s'middags waren we weer in t-shirts op het water! nog even werken voor karel en dan ook voor ons vakantietijd... we denken aan de wadden, willen een beetje dicht bij huis blijven!
wel groet voor nu en blijf genieten als je het daar niet kunt... dag xxx sonja ;-][ en groet karel

Hamba