Zeilen met onze Mi Dushi

Weer thuis!

Het regent pijpenstelen, het is koud en we hebben het eigenlijk niet direct naar ons zin.

Ja...... inderdaad we zijn weer ( thuis) in Zierikzee.

Afgelopen donderdag zijn we in Trapani bij Ryan Air aan boord gestapt richting kou en nattigheid. We hebben geprobeerd om regelmatig onze website bij te houden, maar daar gaat meer tijd in zitten dan je zou denken. Heb je eindelijk verbinding, ben je bezig te downloaden, valt de verbinding weg. Floetsch.........alles pleite. Enz. ,enz.

Nu we weer in Zierikzee zijn hoeft dat niet meer.

Rust in de tent, we gaan vakantie houden. Dus ook deze website gaat met vakantie tot het vaarseizoen weer gaat beginnen.

Onze Dushi heeft het prima gedaan en een beter/betrouwbaarder schip kunnen wij ons niet voorstellen, dus volgend seizoen is zij er weer bij.

Bedankt aan al onze vrienden en volgers voor hun interesse en reacties, tot het volgend seizoen.

René en Anneke s/y Mi Dushi

DOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cees en Anneke

Hallo René en Anneke,
Goed te horen dat alles goed is verlopen dit jaar. Ligt het schip goed in Marina di Ragusa?
Wij liggen in Mamaris en dat ligt ook goed.

GR. Cees

sonja thuis in riche berger...

welkom in dushi holland...

genoten van jullie verhalen!

tot kijk, dag
fijne zondag

Jens

Hallo ihr Zwei, bei euch ist es kalt und wir müssen noch eine WOche bei 25 Grad hier auf El Hierro aushalten.Aber auch hier gIbs Sturm und Regen,denn das europaeische Dreckwetter reicht bis hier .Tauchen geht trotzdem und so macht's viel SPass hier. Bis dann
Jens

Hamba