Zeilen met onze Mi Dushi

Wat een zooitje!!!!!!!!!

Dat is nu al de tweede keer dat onze website eruit gevlogen is. Jullie reacties van, wat is er aan de hand. De server was eruit gevlogen. Kunnen wij niets aan doen.

Pis en pis nijdig zijn we. Alle verhalen van 2013 / 2014 zijn we kwijt!!! Ondertitels van onze foto series zijn verloren gegaan.

Jullie begrijpen misschien wel dat de animo om weer bijna opnieuw te beginnen op nul staat.

Momenteel zitten we in de regen. Het giet met emmers tegelijk. Familie bezoek in Adelboden, Zwitserland. Meld me weer als we in NL zijn.

Doei!!!!!!!!

Reacties

Reacties

Hans

Hoy René en Anneke,
Heb je al een 'storings formulier" in gevuld?
Ik heb geklaagd over mijn data verlies, ben 11/2 jaar kwijt, en ik kreeg antwoord dat ik een storings formulier moest invullen reismee/storing/.
Dit is echt walgelijk blijkbaar werd er daar niet geback-upt. Ik heb er ook niet zoveel zin in om er mee door te gaan. Lig achter Culatra, prachtig weer!!
Groet en sterkte.

Jens

Na ja, wenigstens die Fotos sind noch da. Aber ist schon ärgerlich,wenn einfach alles weg ist, schade. Aber laßt euch den Spaß nicht verderben. Vieleicht sehen wir uns ja bald :-)

Ger Dijkshoorn

Hi R&A,
Even een berichtje uit een zonnig Holland; We komen net terug uit Porto Colom, even bij Ted en Marga langs geweest. Veel gegeten en gedronken gedurende 12 dagen. We moeten nu weer aan de bak. 4 augustus gan we een deel van de werkplaats afgraven en beton storten. Een heidense klus want alles moet verplaatst worden. Dan 6 weken wchten op drogen van beton en daarna rubber tegels erop lijmen. Daarna de hele boel weer inrichten. Ik ben met pensioen, maar nog nooit zo druk geweest.
Groetjes, Ger en Gerry Dijkshoorn

Ger Dijkshoorn

Hi Rene & Anneke,
Hoe is het leven? Hier alles O.K. Hier gekkenhuis met werk en ik heb een jaar met mijn oog lopen tobben. Er mislukte een staaroperatie in een kliniek hier en ben aansluitend 9 maanden gemarteld in het UMC, met als gevolg dat ik met mijn linker oog niets meer zag. 2 weken geleden een herstel operatie in Den Haag en het lijkt erop dat die gelukt is. Ik kan in ieder geval weer iets zien met mijn linker oog. Definitieve uitslag duurt nog 2,5 maand, dan kunnen ze er echt iets van zeggen.
We zijn net terug van Bonaire, de terugreis was uniek. Het geplande vliegtuig was onverwacht stuk gegaan en ze hadden iets "antieks" ingehuurd. Zelf dacht ik dat het toestel van net na de 2e wereldoorlog was, maar een stewardess verzekerde mij dat het pas 11 jaar oud was. Direct na het opstijgen vertelde de piloot via de intercom dat er een klepje kapot was en dat we laag boven land naar huis vlogen. Dat betekent via USA naar Canada, oversteken naar Groenland, dan naar IJsland om te tanken en een nieuwe bemanning aan boord te halen en daarna naar Schiphol. Je ziet in zo'n vlucht van 16 uur wel veel van de wereld. In augustus en oktober naar Ted en Marga op Mallorca en november Bonaire. We zijn er hartstikke druk mee. Ik neem aan dat jullie ergens op zee zitten. Waar?
Groet, Ger Dijkshoorn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba