Zeilen met onze Mi Dushi

Met het openbaar vervoer naar La Alcazaba

Om te beginnen welkom op de nieuwe side en laten we hopen dat het allemaal beter loopt als de vorige.

Laten we startenmet te zeggen dat we momenteel al een paar dagen verwaaid in Almiramar liggen. De stoeptegels waaien af en toe om je oren alleen vandaag niet. Gisteravond ontstond het plan om vandaag naar Almeria naar de imposante burcht La Alcazaba te gaan met zn viertjes. Cees en Anneke van de Beau plus ons tweetjes. En ik moet zeggen het was de moeite waard zelfs meer dan dat. Groot Groot Groot en in een hele goede staat. Weer eens wat anders als water om je heen.Uiteraard werd de tappas niet vergeten met een KOUD biertje.KOUD groot geschreven omdat Cees en ondergetekende nog NOOIT zo n glas koud bier gedronken hebben. het ijs stond op de fles net zoals op het glas. Maar verfrissend was het wel dat moet ik zeggen. Oh ja verwaaid liggen we al een paar dagen voor het vorstelijke bedrag van(Hou je vast)Euro 7.- per daggelukkig maar, want hoe lang nog weten we niet ,We hopen als de Gribfiles niet liegen as vrijdag. Als die pokke ooster maar eens zou draaien. Het verhaal moet niet te lang worden want morgen moet de WC compleet uitelkaar. Cees zei doe handschoenen aan want die shitlucht krijg je bijna niet weggewassen. Leuk voouitzicht.

Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hans zs Tomboy

Hoy Rene en Anneke,
Met deze reismee site is het leuk werken.
Ik denk dat het jullie ook wel zal bevallen.
Wel alle velden gebruiken zoals plaats en land, alles invullen.
Ik heb in dienst (DCJF in Den Helder) ook wel eens een biertje gedronken waar ijsschilfers in dreven, vond ik niet lekker drinken.
Groeten,
Hans

Cees en Anneke

Ha Anneke en René,

Fijn dat we ook zo'n goeie gids bij ons hadden op de terugweg. Anders waren we niet gisteren maar vandaag pas aangekomen met de bus. En zo'n koud biertje was minder lekker geweest vandaag want het regent af en toe.

gr. Anneke en Cees van de Beau

Hamba