Zeilen met onze Mi Dushi

We liggen in Cartagena

Even snel want we hebben illegaal een internet verbinding met een cafe wat elk moment kan sluiten.Sinds Almeria hebben we twee nachten achter ons anker verbracht en het nodige weer meegemaakt. Gisteren overdag drie grote grienden gezien die de boot volgden van ik denk elk een metertje of 5 lang, daarnet op de foto zag ik dat er nog een jonkie achter ma aanzwom,helemaal te gek.Vannacht geen oog dichtgedaan omdat er toch een swell stond, een caroussel was er niets bij. Morgen wordt een dag met een vraagteken. De bedoeling is Formentera (Balearen)195 nm als de wind uit de goede hoek komt, anders gaat de reis langs de kust verder en dan wordt het morgenavond weer ankeren. Nog even kijken of de foto s nog te downloaden zijn anders tot Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

sonja

hall luitjes, alles goed daar?
wij, nou ja karel!, zeilt momenteel, onder wel zeer goed zeilweer(wind, zon en af en toe een bui), rond zierikzee/colijnsplaat/ierzeke/wemeldinge en een zeetocht mee op de wedstrijdboot van zijn broer... de welbekende deltarace 2011 en ik? ik houd vakantie in herkingen aan de grevelingen, heerlijk... en zeer goed uit te houden! ik ben benieuwd hoe het jullie gaat, dag groetjes uit holland

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba