Zeilen met onze Mi Dushi

Terug in Cartagena

Terug van de Balearen.

Allereerst bedankt voor het geduld dat jullie met ons hebben. Het heeft geduurd maar dat heeft verschillende redenen. De hoofdzaak is dat de internetverbindingen op de balearen in een woord klote zijn!!!!!!!!!!!!Heb je iets geschreven ,foto s gedownload vlieg je midden in je verhaal er uit. Mag ik zeggen dat dit niet goed voor een mens zijn/haar humeur is? Maar niet getreurd We gaan door. We liggen weer in Cartagena en het is bloedheet. Op dit moment 23.00 is het nog 32 Gr in de kajuit binnen. Buiten is het 30 Graden, windstil. Zodadelijkkan het leuk worden als het bed opgezocht wordt. Er is Wifi gekocht voor een week , kosten 15 Euro. Zo duur is dat niet(als alles werkt) Over de Balearen kan men discuteren, laat ik het zo stellen ,Je moet het gezien hebben. (Niet meer en niet minder) We zijn aan het afkicken hier in Cartagena van de doorstane emoties en indrukken.Cartagena is een prachtige oude stad waar de geest van de oude romeinennog steeds rondwaart. Stadsmuren, Oude ruinen.Moorse burchten,Coloseum. Vanochtend het onderwatermuseum bezocht waarvondsten uit de oudheid te zien zijn. Amphoren,wrakken enz enz. Het is beslist niet de laatste keer dat we hier geweest zijn. Entree 3,- Gisteren (tijdens de zoveelste boetiek) kregen we een leuke tapas bar in het vizier, heel smal en erggggg lang. Minstens 20 verschillende tapas en alleen spanjaarden, niet een toerist. Kwamen wij op het luminieuze idee een sangria te bestellen, (1 liter) nou dat hebben we geweten. Sterk dat dat spul was!!!!!!!maar lekker!!!!!!!Natuurlijk een stuk of vijf tapas erbij, smullen maar. De rekening was 20,- Euro met zn tweetjes. Plus dat we behoorlijk tipsie waren.En dat bij 36 gr in de schaduw!!!!!!!!Goed dat ze ons hier niet kennen. Dan zijn wij op 't idee gekomen fietsjes te kopen, eindelijk! Wij waren zo blij als kinderen dat wij weer konden fietsen. Wel was 't even moeilijk de fietsen in het warenhuis uit te proberen (denk aan de Sangria), wat hadden wij een lol!

Vanmiddag bij de buurtjes een pilsje gepakt. Morgenochtend komt om9 uur een lasser om onze david opnieuw te lassen(een arm was bij de laatste storm afgebroken, met bijboot en al).Morgen wordtvervolgt. Dan het verhaaloveronze trip naar de balearen.

Welterusten. Koud He Doeiiiiiiiiiiii

sonja abv goldenraVII

nou... meer nat zul je bedoelen! maar wij hebben onze zeilvakantie nog te gaan... volgende week eerst polen!? vliegen naar warschau rijden naar skepe en torun!? wij gaan daar op bruiloft, altijd leuk toch!
daarna een kleine week door polen en dan... wie weet bij goed weer maar eens aan een zeilvakantie denken, hoop ik zo!
jullie nog veel plezier... (te) warm of niet!
dag groetjes sonja en karel

Cees en Anneke

Leuk om weer een berichtje te lezen op jullie website. En zeer herkenbare foto's in Cartagena. We blijven jullie volgen. Zet de fietsjes even op de kiek kunnen we ze van een afstandje ook even bewonderen.

gr.Cees en Anneke

Hans

Mooi dat er weer wat op jullie weblog te lezen is.
Tot ziens in Ayamonte.

Hamba