Zeilen met onze Mi Dushi

Warm Warm Warm

34 Graden in de schaduw buiten. Binnen 30 Gr. Het is zweten geblazen hier in Cartagena. Gisteravond op de fiets (ons) tapasbarretje opgezocht, blijkt ze gesloten te zijn! Balen als een stekker uiteraard, wat nu? Dan maar een sangria drinken? Het eten komt wel. Ja waarom niet. Weer zo n sterk spul. Trala trala. Het wordt steeds gezelliger hier. Om half twaalf aan boord zonder een tapas of iets anders (moet kunnen).Het mooiste moet nog komen, vandaag om 17.00 uur gaat ondergetekende weer eens een bootduikduik maken met de plaatselijke duikschool. Het aanmelden is een verhaalapart.De duikschoolis op het haventerrein maar je moet hem wel weten te vinden. De instructeur kan maar een taal SPAANSlogisch ,alleen is mijn spaans very poor.Geen probleem, halen we toch even de havenmeester erbij? Die spreekt Engels. Luxe hoor ,een privé tolk. Welke duikplaats wil je zien ,wil je vis of wrakken zien. Vis is om te eten en wrakken zijn mijn favoriet. Prijs € 35,-- all inn, bootduik, uitrusting. Ben de enigste gast hier, kijken hoe alles gaat dadelijk. Misschien blijven we nog een paar dagen langer, beginnen ons langzaam als toeristen te gedragen. Anneke is op dit moment ook even zoet ,zij heeft een wasje gedraaid en hangt nu de was op. Niet tevreden hoor ik zo beneden met het resultaat, maar een vrouw is sowieso niet gauw tevreden. Zo, ik maak schluss want siesta begint en dan afkoelen op de steiger onder de waterslang.Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hamba