Zeilen met onze Mi Dushi

Terug van weggeweest.

10 Oktober 28 graden binnen. Na 1600 NM zijn weweer op onze winterplek aangekomen, het lijkt wel een beetje op een thuiskomst

Laughing
. Van de nieuwe motor maak ik geen issue meer dat wordt anders een erg vervelend iets en dat willen we niet.................toch? Alleen de sores met de motor is nog niet voorbij. Zo dat was de motor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Waar waren we gebleven. Oh Ja Ayamonte, de winterplek. Achteraf gezien is dit de ideale overwinteringplaats, alles is aanwezig. Het verschil met vele andere plaatsen ligt daarin dat in de meeste toeristenplaatsen 's winters geen bal meer te beleven valt en dat hier beslist niet het geval is. Hans van Huut en Pukkie van de Tomboy (Hallberg Rassy 31 Monsun) liggen hier ook. Voor Hans nemen we ons petje af, helemaal solozeilend van Nederland naar Ayamonte. Perfect om elkaar weer te zien, er zijn al de nodige wijnen en pinten bier gedronken. Hans heeft een erg mooie webside http://tomboy.reismee.nl Gisteren met z'n drieën naar Isla de Canela gefietst, zwemspullen erbij en zijn lekker gaan zwemmen. Het leven is zo slecht nog niet, daarna een portie sardines verschalkt plus een paar Vino Tinto's. Afgelopen donderdag de vervolg behandeling gehad voor mijn implantaten die in twee weken klaar zijn. Ietsje pietsje pijnlijk maar ja het moet maar. Voor de rest is er weinig nieuws, de discussie gaat nu over, wat te doen volgend seizoen. Andalusië en de Algarve of weer naar boven langs de Portugese kust. We zien wel. 26 oktober gaat het vliegtuig richting Rotterdam Airport waar Kees de buurman ons komt ophalen. Zo te horen is het echt POKKE weer thuis. Voordat het vliegtuig gaat melden wij ons nog.

Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marijke van der Zwan

Tjonge, wat een avonturen allemaal. Hoop jullie weer gezond en wel te ontmoeten in het koude en winderige Holland. Tussen 2 haakjes, het shantie koor is weer begonnen. Groetjes en tot ziens. Marijke.

Hamba