Zeilen met onze Mi Dushi

Gaat weer prima.

Even de laatste nieuwtjes. Anneke haar liefelijke hoofd ziet er steeds beter uit na haar saltomortale. Ze heeft ook geen last meer van duizeligheid of hoofdpijn. Gewoon geweldig. En ze had al zo'n knap smoeltje.!!!!!!!!!!

Er was een afspraak gepland voor een MRI scan komende donderdag in Gibraltar. Die zeggen we af. Volgens ons niet nodig en zo gezond is dat nou ook niet.

Onze plannen; woensdagmorgenvroeg pakken we het eerste tij en steken over naar de Afrikaanse kust; bestemming Ceuta, Dit is één van de twee Spaanse enclaves in Marokko. Volgens de pilots moet dit een erg goede haven zijn. Beter om taxfree in te kopen dan Gibraltar. Maar zoals alles hier, ook de pilots kloppen niet., hierin staat een prijs van ongeveer EURO 14.- Maar sinds kort schijnt deze haven verkocht te zijn aan een nieuw consortium. Anneke heeft gebeld met haar Spaanse telefoon en wat blijkt, van de prijs klopt geen moer. De prijzen zijn verhoogt van 14 naar (hou je vast)25 EURO. Toch gaan we er na toe want de berichten die we gehoord hebben zijn alleen maar positief. En we zijn in de buurt ,zo gauw kom je hier niet meer.

Doe!!!!!!!!!!!!!!!!

Hamba